Skip to main content

Posts

Featured

Primed and Ready

 Primed & Ready This past Friday was a move that y’all just had to be there to experience. Now I was late yes, but I was taking care of business now lol. When I got there, it was kinda lit lowkey.  The food thooooo…yo y’all go follow @chef_bfitz man. She had the chicken Alfredo wit the Texas toast and a side salad. Shit was bussin’ 😂 ðŸ‘ðŸ―ðŸ‘ðŸ― Definitely gotta tap in wit her. Performance wise, there were some pretty good ppl, some ppl needed some work then there’s ppl like me and @whore.of.whores who showed up late so I didn’t get a chance to fully show out BUT did what we do and that’s the damn thang. Other than myself and Father Quan, 3 performers stuck out to me.  1. My man Keith Cohibaz ( @keithcohibaz ) cuz bro likes to go first so first off, always a solid intro. Even tho the sound started to cut off during his spot, he kept it going like a true MC. Respect ✊ðŸ― 2. Neek Da Freak ( @neekdafreakho ) she came in ready for a show. I like her cuz she was different, her songs had t

Latest Posts

PRIMETIME OPEN MIC

Pink Pajamas Review

Ps and Qs review

Inside Outside review

HAZE BANKS AND HER NEWEST TWO SINGLES!

FIRST EVER ANNUAL BEAT BATTLE WINNER!

SHIVOR x VINYLDRIP

KILX JXNES X VINLY DRIP

JayceJanae's Hot New Single "Blue Janey"

HAZE BANKS NEW SINGLE "CLONES" & "SAUCE"